Review: Crema de dus pentru piele uscata Kallos

Buna fetelor,

Va aratam in urma cu ceva timp aici ca am primit un pachetel plin cu bunatati cosmetice de la Pentru Corpul Tau, un magazin online plin de produse de toate felurile, la preturi foarte bune. Magazinul online il gasiti aici, pe http://pentrucorpultau.ro/, iar daca va abonati la pagina de Facebook cu acelasi nume Pentru Corpul Tau veti fi la curent cu toate noutatile. Eu le-am luat asa frumos, pe rand, la testat. Am inceput, evident, cu gelul de dus, fiindca deh, mai are omul pasiuni si una dintre pasiunile mele sunt gelurile de dus.


Ce spun ei: Spuma ei blândă va asigura o curățare blândă. Prin folosirea ei pielea va deveni fină È™i moale. Folosind zilnic asigură o protecÈ›ie naturală.

Ce spun eu: De la Kallos am mai incercat produse pentru par, de care am fost foarte multumita de fiecare data. Stiam ca au si produse pentru dus, dar n-am apucat sa le incerc pana acum, asa ca aceasta crema de dus a fost bine venita. Perioada rece are cele mai neplacute efecte pe pielea mea, aceasta devenind uscata si sensibila, lucru care ma face sa fiu mai atenta cu alegerea produselor de dus.

Acest crema de dus vine intr-un ambalaj clasic si are un sistem de inchidere Press, care garanteaza ca nu o sa va curga prin geanta daca decideti sa o luati cu voi. Are un miros specific gamei, dar mai slab in intensitate, si o culoare alb-perlata. Textura este destul de lichida, si aplicat direct pe piele nu face multi clabuci, dar daca folositi un burete de baie rezolvati aceasta problema.

Curata delicat pielea, o lasa fina si hidratata, fara senzatia de piele care "tine". Pielea se simte calmata dupa dus si nu necesita, daca aveti o piele normala, extrahidratare.

Pretul este unul foarte accesibil, aspect care face aceasta de dus sa fie un produs din categoria ieftin si bun. Crema de dus pentru piele uscata de la Kallos mi-a cam deschis apetitul pentru aceasta gama, si cu siguranta o sa mai incerc si alte produse de la ei.

Ingrediente:


Cantitate: 200 ml.

Valabilitate: inscrisa pe ambalaj, in functie de lot.

Pret: 4.20 lei, dar acum este la reducere, la doar 3,2 lei.

Unde se gaseste: online, pe http://pentrucorpultau.ro/.

Voi ati incercat acest gel de dus?

Kiss Kiss.


Share:

4 comentarii

  1. produsele kallos sunt bune si ieftine! eu am incercat doar gamele pentru par, dar sigur o sa iau si-un gel de dus, chiar sunt curioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum tot doar produsele de par le-am incercat si eu, dar acum am avut ocazia sa le incerc si pe cele de corp si fata si ma declar incantata.

      Ștergere
  2. de la kallos eu folosesc frevent masca cu placenta si pot sa spun ca face treaba destul de bine la pretul mic pe care il are.

    RăspundețiȘtergere