Batoane Gerlinea cu Alune-Vanilie si Moka

Buna fetelor,

Cu siguranta ati vazut prin magazine sau prin plafare produsele Gerlinea, care se lauda ca ajuta la pierderea kilogramelor in plus sau mentinerea greutatii ideale. Eu am mai testat in urma cu vreo 2 ani produsele Gerlinea, asa ca am fost tentata sa accept si aceste produse, sa vad daca chiar sunt de ajutor.



Eu am incercat variantele Moka si Alune-Vanilie. Fiecare cutie contine 6 bucati, iar pentru inlocuirea unei mese se recomanda 2 batoane, echivalentul a 208 kcal pentru batoanele de alune si 216 kcal pentru cele cu aroma de cafea, un baton avand 31 de grame.  Ambele variante sunt hipocalorice, bogate in proteine, avand 12 vitamine si 11 minerale si fiind sarace in glucide si lipide.




Varianta Moka, cu aroma de cafea, are un gust intens si ma asteptam sa devina favoritele mele, eu fiind mare consumatoare si amatoare de cafea. Insa varianta Alune-Vanilie m-a atras mai mult, combinatia dintre cele 2 arome fiind perfecta, reusind sa inlature orice pofta nebuna de ceva dulce.


In ceea ce priveste inlocuirea unei mese cu 2 dintre aceste batoane, sunt cam sceptica. Sunt de parere ca o masa ar trebui sa arate si sa contina altceva, si eu personal, incercand sa pierd din greutate, cu siguranta as alege alte variante, mult mai sanatoase pentru mic dejun, pranz sau cina.

Am incercat sa le consum la micul dejun, alaturi de o cafea, fiind singura masa pe care as inlocui-o, la nevoie, cu aceste batoane, in cazul in care as fi plecata de acasa in interes de serviciu sau intr-un concediu, sau as avea timp foarte limitat, dar cu siguranta nu as face din asta un obicei. Sunt destul de satioase si cantitatea de glucide reusesc sa imi mentina nivelul de energie pana la pranz. Marele avantaj ale lor este ca sunt usor de folosit - doar deschizi ambalajul si le consumi si simplu de depozitat sau de luat in geanta. Recomand insa sa le tineti in frigider pe perioada verii  si sa nu le lasati prea mult timp in geanta, la caldura, fiindca se topesc :)



Totusi, tineti cont ca au in compozitie zahar si sirop de glucoza, uleiuri si stabilizatori, arome si emulsifianti, dar si ingrediente alergene, cum ar fi laptele si derivatii sai, derivati din soia, gluten de grau, alune, si sunt produse in fabrica in care se utilizeaza nuci si oua, deci riscul de alergii la persoanele sensibile este foarte ridicat.

Voi ati incercat aceste batoane? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss.

Share:

8 comentarii

  1. Nu le-am incercat dar nu m-au atras niciodata, nu stiu de ce.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le-am incercat dar era varianta cu ciocolata dar nu am reusit sa inlocuiesc o masa cu ele, erau pe post de ceva dulce... Pentru un produs de slabit cred ca au mult prea mult zahar, glucoza si deci prea multe calorii, dar e adevarat ca au gust bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine. Candva am incercat si eu niste batoane din astea de slabit si cred ca am sa imi cumpar si eu unul din asta sa imi fac pofta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac dietele care includ si ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere