Review: Tratament leave-in Instant Repair cu Unt de Shea si proteina din Cashmire Gliss

Buna fetelor,

Astazi va voi prezenta tratamentul de par de la Gliss cu unt de shea. Tratamentul l-am achizitionat cu o revista, cu ceva timp in urma.

Ce spun ei: Aveti par uscat, slabit? Tratamentul Instant Repair cu Unt de Shea si proteina din Cashmire pentru ingrijire imediata si suplete. Modalitate de utilizare: Masati pe parul uscat cu prosopul dupa fiecare spalare si pieptanare. Nu clatiti! Evitati contactul cu hainele!

Ce spun eu: Cand am vazut revista m-a atras destul de tare, mai ales ca pana atunci nu am mai incercat niciodata produsele lor. Tratamentul se prezinta cu ambalaj tub, cu capac de detergent de vase :)) textura produsului este asemanatoare cu cea a unui balsam, o crema usoara, lichida, cu o culoare asemanatoare caiselor bine coapte si miros placut, fructat.

In ceea ce priveste aplicarea produsului, aici e alta treaba.

Aplicat pe par uscat sau umed, conform instructiunilor, simt ca imi ingrasa parul si a doua zi trebuie sa il spal obligatoriu.

Asa ca am incercat sa il folosesc pe post de balsam, dupa samponarea parului, si apoi sa il clatesc. Nici asa nu m-a multumit, am simtit ca totusi incarca parul .

Am incercat sa il aplic ca masca, pe parul uscat, sa il las sa actioneze pe par cam 30 de minute, apoi sa il samponez de 2 ori. Asa m-am trezit cu parul foarte uscat.

Cred ca s-ar potrivi de minune pentru un par uscat, deteriorat de vopsea sau de placa, dar pentru mine nu este produsul ideal si sigur nu o sa il recumpar.

Ingrediente : Aqua, Dimethicone, Polyquanterium 37, Prolypene Glycol  Dicaprylate/ Dicapratepropylene Glycol, Amodimethicone, Phenoxyethanol, PPG -1, Trideceth - 6, Dimethiconol, Sodium Methylparaben, Parfum, Panthenol, Citric Acid, Laurdimonium Hidroxypropyl Hydrolized Wheat Protein , Butyrospermum Parkii Butter, Polyquartenium - 10, Trideceth -12, Benzyl Salicylate, Hydrolized Keratin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Cetrimomium Chloride, Benzyl Alcohol, Alpha Isomethyl Ionone, Coumarin, Citronellol, Cl. 47005, Cl 17200.

Valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Cantitate: 150 ml.

Locatie : Magazine cu produse de ingrijire a parului, Hypermarketuri.

Pret: intre 15 si 20 lei.

Voi preferati produsele leave-in sau pe cele clasice?

Kiss Kiss

Share:

10 comentarii

  1. eu nu pot sa folosesc leave-in din cauza tendintei parului meu de ingrasare, dar deseori ma tenteaza :(. na, ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am cam lecuit de leave-in. Mai am un spray pentru ingrijire de la Schauma, tot cu unt de shea, incarca si acela,mai putin insa, dar miroase asa frumos a nuca de ccos de nu-mi vine sa-l las deoparte

      Ștergere
  2. Nici mie nu-mi place acest produs deloc, deloc . Il folosesc foarte rar si de fiecare data regret :) Imi pare rau ca l-am cumparat .... Imi lasa parul exact...nespalat de-o saptamana . :) Te pup .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa il simt si eu cand folosesc acest produs :))
      Cel putin eu l-am cumpaat cu o revista, dar tot investitie proasta se numeste :D
      Kiss Kiss

      Ștergere
  3. Eu am folosit un produs din aceasta gama (nu-mi mai amintesc care anume), mi se potrivea, l-am si recumparat!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti s-a potrivit, pe parul meu cu tendinte de ingrasare a facut ravagii.

      Kiss Kiss

      Ștergere
  4. N-am folosit nici un produs din aceasta gama :)nu cred ca s-ar potrivi parului meu deoarece il am gras :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucica, nu t-l recomand. Daca ai parul gras o sa il simti ca si cum ar fi nespalat!

      Ștergere
  5. Nici mie nu cred ca mi-ar placea deoarece parul meu nu este gras, este cel mai gras. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dee, imi aduci aminte de momentele in care ma spalam dimineata pe cap, iar seara arata de parca mi-am turnat ulei in cap :))
      Kiss Kiss!

      Ștergere