Review Masca tonica cu extract de struguri 3 minute de la Yves Rocher

Buna fetelor,

Continuam seria de review-uri de produse Yves Rocher si ajungem la masca de fata cu struguri, care promite ca face multe in doar 3 minute.

Ce spun ei: Aceasta masca se aplica de 1-2 ori pe saptamana, evitand conturul ochilor. Se lasa sa actioneze timp de 3 minute. O plăcere dulce pentru un ten hidratat*! Un gest expres, ultra-delicat, pentru mai multă prospeţime: în numai 3 minute de la aplicare, tenul Dvs. este mai strălucitor, perfect hidratat şi revigorat.

Ce spun eu: Ca fata ascultatoare ce sunt, am folosit-o de 2 ori pe saptamana, si am lasat-o sa actioneze 3 minute. Masca are o textura fina, o culoare placuta, lila foarte deschis si un miros delicat de suc de struguri.

 Se aplica foarte usor la inceput, dar pe masura ce se consuma produsul, trebuie sa depui putin efort pentru a strange tubul. Odata aplicata, simt o senzatie usoara de racoare la nivelul pielii. Masca se clateste usor cu apa rece, eu folosind in acelasi timp si un burete pentru fata pentru o inlaturare mai usoara si rapida.

Ca si efect de hidratare, acesta se simte dupa inlaturarea mastii, tenul se simte mai catifelat la atingere si pare mai stalucitor, dar ca la orice masca de fata, efectul nu este de durata. Cantitatea mastii ajunge pentru aprox. 10 utilizari.

La pret redus, adica 14 lei, posibil sa ii mai dau o sansa in viitorul indepartat. La pret intreg, cred ca nu isi merita banii, considerand a avea un simplu efect de hidratare temporara si nimic mai mult.

Ingrediente: Aqua, Hamamelis Virginiana Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Urea, Vinis Vinifera Juice, Caprylic/Capric Triglyceride, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Coco-Caprylate/Caprate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Methylparaben, Sodium Hydroxide, Parfum, Xanthan Gum, Allantoin, Ethylparaben, Tetrasodium EDTA, Cl. 17200.

Cantitate: 50 ml.

Valabilitate: 6 luni de la deschidere.

Pret: intre 14 si 25 lei.

Locatie: online pe site-ul Yves Rocher sau in magazinele lor fizice.

Voi ati incercat mastile de la Yves Rocher?

Kiss Kiss.

Share:

14 comentarii

  1. Ce draguta este! :) Nu stiam de ea, insa eu nu prea am folosit produse YR, doar cateva, foarte putine!
    Pupici, sa ai un weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mea a ajus in cosul de cumparaturi sa pot face suma pentru o promotie :D De la YR imi plac unele geluri de dus.
      Kisses si un weekend placut!

      Ștergere
  2. Sper in weekend sa-mi aplic si eu o masca, sper. :D
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte constiincioasa cu tenul meu. De 2 ori pe saptamana ma maschez :d

      Ștergere
  3. Am folosit ff putine produse de la ei, sa fiu sincera, cred ca doar o masca. Era intr-un tub verde, se aplica usor, dar fara efecte notabile, dupa. Nu stiu de ce nu ma atrag produsele lor, poate unele chiar sunt bune, vad ca multe persoane le cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat mastile Yves Rocher . Ambalajul este tare dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Până acum nu am încercat nicio mască de la Yves Rocher, acum mă bucur de una de la Clinique :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mastile nu le-am incercat, doar produsele demachiante care din pacate nu m-au prea convins.

    RăspundețiȘtergere
  7. am avut o masca in tub mic de la yr, doar ca nu-mi amintesc daca a fost asta sau alta...

    RăspundețiȘtergere