Review: Demachiant bifazic Balea

Buna fetelor,

I-a ajuns randul si bifazicului de la Balea sa fie luat la puricat si bani marunti:

Ce spun ei:  Demachiantul de ochi de la Balea, inlatura machiajul ochilor in fiecare zi si ingrijeste. Inlatura de asemenea si rujul rezistent la transfer. Provitamina B5 hidrateaza pielea devenind catifelata si zona ochilor pentru prospetime si confort pentru o piele ingrijita.Se agita flaconul, se pune pe o discheta demachianta si se sterg pleoapele prin miscari usoare.

Ce spun eu: Eu nu folosesc machiaj water-proof, dar rimelul normal, fardurile primer-uite si chiar si creionul gel de la Avon le inlatura cu succes, fara a mai ramane cu gene killarite pe discheta demachianta. Pentru inlaturarea machiajului, im ajung doar 2 dischete, comparativ cu alte demachiante, unde foloseam 2-3 la fiecare ochi.

Demachiantul este format din 2 parti, una transparenta- apa si una albastra- uleiul.


Produsul trebuie agitat inainte de folosire, ceea ce face ca cele 2 parti sa se amestece si sa se mentina asa timp destul ca sa pui demachiantul pe discheta.


Ambalajul este perfect facut pentru a nu se doza mai mult lichid decat este necesar, in astfel prdusul nu se risipeste inutil.

De cand il folosesc, nu m-au mai usturat ochii la demachiere si nici nu s-au mai inrosit. Unde mai pui ca toate ingredientele sunt cotate cu GOOD?

Singurul dezavantaj este pelicula uleioasa care ramane pe piele, dar se indeparteaza usor cu un demachiant sau cu un produs de curatare a tenului solubil in apa.

Ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Isopropyl Palmitate, Panthenol, Sodium Cloride, Potassium Phosphate, Polyaminopropyl Biguanide, Cl. 61565

Pret: 7 lei.

Locatie: Magazinele DM.

Voi ce demachiante bifazice folositi?

Kiss Kiss

Share:

19 comentarii

  1. hehe,super review!
    habar n-aveam ca e format din doua tipuri de lichide.
    deja am vazut prea multe pareri bune si m-am hotarat ca...trebuie sa-l am!
    deci...demachiant bifazic balea,notat:D

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am ajutat sa faci o alegere buna, sper eu! Pe tenul meu se comporta exemplar, deci sigur il voi recumpara!

      Ștergere
  2. Si eu il am,singurul defect al lui e ca se consuma prea repede:(
    Kisses:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, il detin si eu. Credeam ca doar mie mi se pare ca se consuma repede:)
    E tare bun, si eu sunt multumita de el si-l tot achizitionez. Cred ca sunt la al patrulea flacon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mmine a fost primul produs de acest fel incercat, si ma bucur ca am facut-o :)

      Ștergere
  4. Eu il folosesc pe cel de la Yves Rocher si e bunicel.Cand raman fara demachiant si port machiaj waterproof apelez la uleiul de masline. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am vazut si eu pe cel de la YR, dar n-am cazut prada tentatiei, mai ales ca am acasa si cel de la Farmec.
      Inainte aveam de la Hemel un ulei pe care-l foloseam pe post de demachiant, era genial!

      Ștergere
  5. Pe cel de la Yves Rocher il am eu, pentru ochi! Nu m-as desparti de el!
    L-as testa si pe acesta daca mi-ar iesi in cale! :))

    Multumim pentru review!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai bun demachiant bifazic incercat de mine. Voi ramane la el mult timp de acum inainte :))

    RăspundețiȘtergere
  7. desi am citit nspe review-uri, inca nu l-am luat. nu stiu sigur de ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a usurat enorm demachierea ochilor. Lasa ca-l prinzi tu intr-o zi in DM :D

      Ștergere
  8. Din pacate nu mai exista: l-au delistat din DM:( Era intr-adevar f bun, f ieftin si era ideal pt bagajul de mana in avion (100ml).

    RăspundețiȘtergere