Experienta mea cu Idealia Life Serum

Buna fetelor,

In urma cu cateva zile va anuntam ca m-am inscris in campania de testare a noului serum de la Vichy. Coletelul a venit prin Posta Romana si eu, ca fata constiincioasa ce sunt, m-am pus pe testat.






Ce spun ei:  O transformare spectaculoasa a calitatii tenului::

- ten revigorat
- culoare uniforma
- aspect odihnit
- pori micsorati

Eficacitate dovedita clinic, chiar si pe :
- piele supra- stresata
- piele expusa la poluare/fum de tigara
- piele supra-expusa radiatiilor UV
- piele afectata de o dieta dezechilibrata

Ce spun eu: 4 zile din 8 de testare mi-au fost mai mult decat de ajuns pentru a-mi face o parere. Fiecare mostra de produs are 1.5 ml, cantitate care mi-a ajuns sa o aplic dimineata si seara, pe fata curata, ei recomandand aplicarea singura in cazul unui ten normal/mixt, sau inaintea cremei hidratante pe tenul uscat sau foarte uscat.Textura este usoara, ceva intre lotiune si crema, cu o culoare roz-somon foarte deschisa. Pe piele se intinde usor si are un miros placut, de fructe.

DAR, fiindca exista si un dar mare, exista si alte aspecte ale acestui serum demne de luat in seama. Imediat dupa alicare, serumul face "scame" pe ten, total inestetice, si acest aspect apare oricat de putin produs as aplica. Acest lucru l-am observat de vineri, in prima zi de testare, atingandu-mi cu mana tenul si vazand formarea de cocoloase pe ten.
O alta parte negativa a acestui serum a fost pentru mine porii blocati de produs, care a dus la aparitia punctelor negre in cantitate semnificativa.
De aici au rezultat si monstruleti pe fata, lucru care m-a facut sa ma opresc din testarea produsului.

Ingrediente: Aqua, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Isopropyl Isostereate, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Sodium Tetrahydrojasmonate, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Polymethyl Methacrylate, Cl. 17200/Red 33, Cl 15985/Yellow 6, Cl 77891/Titanium Dioxide, Mica, Carbomer, Sodium  Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Silica, Phenoxyethanol, Adenosine, Poloxamer 338, Ammonium Polyacryldimethyltauramide /Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Disodium ETDA, Capryloyl Salicylic Acid, Polysilicone, Parfum.

Pe mine nu m-a convins sa cumpar produsul in varianta full size.

Voi ati testat Idealia Life Serum?

Kiss Kiss.

Share:

32 comentarii

  1. Vai sper sa nu ma trezesc cu cosuri de la el ca nu il mai incerc deloc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu urasc din tot sufletul consistenta aceea care produce scame la nivelul pielii, nu tolerez niciun produs care se comporta in modul acesta. Deci nici nu mai este nevoie sa il mai incerc in cazul acesta. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau! Si asteptam cu nerabdare mostrele... M-ai si speriat:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost efectul pe pielea mea. Pentru pielea ta poate sa fie bun produsul.

      Ștergere
    2. Mi-au ajuns mostrele. Sunt in ziua a patra de testare si pana acum imi place.

      Ștergere
    3. Ma bucur ca iti plac si ca am fost un caz singur!

      Ștergere
  4. Ce pacat! Sunt mereu in cautare de un ser bun..dar nu fffff scump... Mersi de review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine n-a fost sa fie. O sa incerc, pe viitor, cel de la Lancome, ca si la ala visez de ceva timp.

      Ștergere
  5. Si mie trebuie sa imi ajunga zilele Astea..sper sa nu imi faca probleme cu tenul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept review-ul tau. Poate tenul meu a facut greva, clar e ca nu am schimbat nimic altceva in ritualul de ingrijire.

      Ștergere
  6. Si eu le-am incercat..tot dupa 4 m-am oprit pt ca imi aparusera multe cosuri..am un ten dificil si uscat..nu stiu daca vreodata voi mai fi cobai :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu le am incercat si a trebuit sa ma opresc , sincer credeam ca acest ser va face minuni dar mam inselat ..

    RăspundețiȘtergere
  8. nu l-am incercat, dar mai bine citesc pareri despre el inainte de a ma risca

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur ca l-am putut testa, stiu ca nu a fost bun pentru mine, asa ca nu o sa vreau sa il achizitionez.

      Ștergere
  9. Si eu am primit mostrele zilele trecute dar cu siguranta nu o sa le folosesc dupa ce am citit review-ul tau.Nu de alta,dar am un ten extrem de sensibil si "mofturos",abia am reusit sa o scot la capat cu niste monstruleti care se instalasera bine pe fata mea.Clar nu ma risc pentru ca nu vreau sa o iau de la capat. :-s
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, pentru mine a fost nasol. Pentru tine poate o sa fie bun. Difera de la ten la ten.

      Ștergere
  10. Şi eu le-am primit, dar deocamdată sunt puse în banca de rezerve...
    Acum folosesc un ser de la Boots, minunat pentru mine, şi nu cred că îl voi da pe altceva.
    Îmi pare tare rău pentru neplăcerile create, nu ştiu dacă voi avea curajul să mă risc cu testarea lui... :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. aoleu, presimt un dezastru can incep si eu sa testez mostrele...

    RăspundețiȘtergere
  12. In cazul meu nu s-a comportat asa, dimpotriva: mi-a lasat un ten catifelat, matasos, hidratat, intr-adevar cu pori micsorati. Eu chiar am avut probleme in ultimul timp cu deshidratarea si cu pori mariti pe barbie si in partea inferioara a obrajilor, iar acest serum chiar mi-a lasat un ten catifelat, aproape instant. Nu a facut nicio scama si nu mi-a blocat porii. Chiar as cumpara produsul full-size, dar nu as da atatia bani pe un produs de ingrijire, mai ales unul de doar 30 ml, chiar nu imi permite bugetul.

    RăspundețiȘtergere
  13. exact! "scamele" m-au invadat si pe mine, credeam ca-s singura :)) da` iubesc cum miroase.

    RăspundețiȘtergere