Ce am gasit in Lucky Bag de la bornprettystore.com

Buna fetelor,

Va povesteam mai demult ca am vazut o  oferta foarte atractiva de la Born Pretty Store. Pentru 0.99$ primeai 3 produse de beauty, random alese, care puteau sa aiba pret intre 0.99$ si 6$.

Mi-am comandat si eu 3 bucati, si cum plicul eram foarte mic si usor, l-am primit direct in cutia postala, nu am mai fost nevoita sa merg in orasul vecin pentru a-l ridica de la Posta Vamala.

Ce am gasit in colet:





Pentru fiecare Lucky Bag comandat am primit:

* stickere pentru unghii Angry Birds;


* stickere pentru unghii Hello Kitty;


* benzi pentru unghii - albastre.
 


Per total sunt mulumita de produse, mie imi plac surprizele asa ca am asteptat cu nerabdare coletelul si nu am fost dezamagita.
 







Pe voi v-ar tenta asemenea seturi?


Kiss Kiss





Share:

12 comentarii

  1. As comanda doar pentru stickerele cu angry birds. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt! Si mie imi plac surprizele, ar trebui sa urmaresc ofertele astea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu placere, comenzi surpriza nu ma incanta pe mine. benzile sunt super utile. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela. Benzi este prima oara cand am, urmeaza sa le folosesc cat de curand.

      Ștergere
  4. cat zici ca tea costat toata comanda ? vreau si eu imi place ce tiai comandat tu ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 $ setul! 3 dolari in total. Transport gratuit!

      http://www.bornprettystore.com/099three-items-born-pretty-lucky-secrect-gift-packs-p-7220.html

      Ștergere