Masca tratament pentru par cu ulei de nuca de cocos

Astazi o sa va prezint o minunatie de masca de par, foarte usor de aplicat si care lasa parul sanatos, matasos si stralucitor.

Este vorba despre uleiul de nuca de cocos.


Uleiul il gasiti la diferite firme si preturi. Al meu este de la Adams Cosmetics,are 50 ml, l-am luat dintr-un magazin naturist si am platit pentru el 10 lei., dar il gasiti si AICI. Uleiul de nuca de cocos este presat la rece, prin metode mecanice, si este in stare semi-solida in sticluta. Pentru a-l aduce la stare lichida, eu l-am tinut cateva minute intr-un vas cu apa fierbinte.



Ce spun ei : Este bogat in potasiu, fier, magneziu, fosfor, cupru, zinc, vitaminele A si E. Amelioreaza durerile reumatice si ajuta in osteartrita. Uleiul are si proprietati antibacteriene/antivirale. Folosirea uleiului reda parului supletea, stralucirea si inlatura matreata. Dupa samponare faceti-va o masca cu ulei din nuca de cocos si aplicati-o la radacina parului umezit. Masajul cu ulei de cocos ajuta la indepartarea stresului si la relaxare, combinat cu uleiuri esentiale specific, dupa preferinta. Produsul este semi-solid pana la temperatura de 25 °C dupa care devine lichid.

Cum se aplica (sau mai bine zis cum l-am aplicat eu): o sa gasiti pe net diferite metode de aplicare a acestui ulei, in amestecuri cu diferite chestii, dar eu am mers pe principiul "keep it on the basic". Pe parul uscat am aplicat uleiul cam in acelasi mod in care se aplica si produsele leave-in, am insistat pe fiecare suvita in parte si la radacina parului, am prins parul intr-un coc si m-am bagat sub dus, lasand aburul din baie sa actioneze asupra parului imbibat in uleiul de nuca de cocos. Cam dupa 30 de minute m-am spalat pe cap, samponand parul de 2 ori.

Chiar daca este pe baza de ulei, acest tratament lasa parul curat si cu aspect sanatos, chiar si parul gras. In cazul meu, efectele s-au vazut dupa prima utilizare, parul fiind mai stralucitor si varfurile mai hidratate.

In functie de modul de schingiuire preferat- placa, uscator de par, ondulator, vopsire - folosit abuziv, recomand folosirea acestui tratament o data-de doua ori pe luna.

Partea buna este ca nu se consuma mult la o asemenea masca. Eu am parul lung, si pentru o aplicare am folosit cam 10 ml - din 50.

Daca il recomand - DA! Cel putin pentru mine a facut minuni.

Daca il voi recumpara - categoric DA!

Share:

3 comentarii